15 Eylül 2010 Çarşamba

Sanayide Egzos Taktırmanın En Keyifli Aktivite Olması?


Artık mobilize bir insanım. Onun yanı sıra, sevgilisinden ayrılmış, iş değiştirmiş, ananesini kaybetmiş :( de bir insanım.


Her ay yazı yazma istikrarımı birtakım çalkantılarda sürdürmek istemedi canım. Bu arada bir dolu değişiklik oldu hayatımda. Ama kötü değişiklikleri ben nedense paylaşmak istemiyorum. Kendim de herkesin sadece dert anlatmasından ve güzel şeylerden bahsedilmemesinden baymışım da ondan herhal. İyi bir şeyler olsun da onları paylaşayım istedim.


"Eski" iş yerimde koşullarda anlaşamayınca resti çektim ve iş aramaya başladım. 2 ay sürdü bu dönem. Kendini garantiye almadan niye rest çektin dediler, bir iş bulmadan niye böyle bir çılgınlık yaptın diye tepki verenler oldu. Özellikle bir şey yapmadım, olaylar öyle gelişti. Ben de tercih etmezdim kendimi garantiye almadan işsiz kalma riskini göze almayı, fakat 1 yıl uğraşıp düzenleme yaptırmayınca, arada bir de kriz yiyip elim kolum bağlanınca, uzun süreli gerilimle bir yerde patladım ben de. Neyse ben iş aradım şirket yerime birini aradı derken, aynı zamana denk geldi ve ben bir üst pozisyonda istediğim gibi bir işe geçtim, o sırada yerime birini buldular :) İşsiz kalma kabusum böylece sona erdi. Ekip yöneteceğim bir işe geçerek de şeytanın bacağını kırmış oldum.


Çalıştığım yerde artık servisim olmaması beni araba almaya hem de onu kullanmak zorunda kalmaya mecbur etti! Başka türlü bu işi çözemeyecektim zaten. İkinci el Peugeot 206 marka bir arabam var şimdi. Aşığım kendisine :) Kah Tomtom Navigator hediye ediyorum yeni aşkıma, kah OGS alıyorum incesinden, kah krom egzos borusu seçiyorum. İlk araba sevgisi de ilk çocuk sevgisi gibi bir şey midir nedir, manyak oldum. Yaklaşık bir aydır hem bununla uğraşıyorum; satın almasıydı, kredisiydi, servisiydi, kaskosuydu... Hem de sabah akşam köprü geçiyorum arabayla. Tek başıma değil şimdilik. Eski sevgilim hem arabanın alınması ile ilgili tüm işlemlerde, hem de araba kullanımı hakkında kahrımı çekiyor bir aydır, gönüllü olarak sağolsun.
Şimdilik fena gitmiyorum. 2 hafta içinde trafik canavarıyla başbaşa kalacağım, bakalım nasıl olacak.


2 yorum:

Yazmak iyidir... dedi ki...

Yuppii süper bir haber bu!! Haydi arabanın -kesin vardır- fotolarını gönder! Nerden aldın nasıl aldıın :)

marieantonia dedi ki...

Fotosunu çekmedim ama aynı modelin bi fotosunu bulabilirim :P T yardım etti, tüm bayilere haber saldı, temiz bişiy düşürdük uygun fiyata :)