25 Ağustos 2009 Salı

Dırdır Etmeden ve Biriktirip Patlamadan Kendini İfade Edebilme Sanatı


Şu an bu sanat dalında usta birisinden ders almaya ihtiyacım var kesinlikle!

Her konuyu ıncık cıncık atomlarına kadar analiz eden birisinin isteklerini neden - sonuç ilişkisi kurmadan, tüm detay ve olasılıklarıyla ele almadan ve her şeyi dünyaalar kadar önemli hale getirmeden sadelikle ve krize yol açmadan ifade etmesi ve sorunları çözmesi mümkün müdür? Bunu da uyumlu karakterini pasiflik sınırlarına itmeden yapması gerekiyor tabii.

İletişim zor iş.. Gittikçe de zorlaşıyor!

2 yorum:

Yazmak iyidir... dedi ki...

Tag'ine bayıldım ahahah!!! :) Evet zor iş. Ben genelde şöyle düşünüyorum, patlama hakkımı her zaman kullanmamalıyım gibi. Özellikle de hep aynı kişiye patlanıyorsa... Geçen nikaha gelicez, araç gecikti. Ben çok ciddi patlarım diye korktum, hafif hafif gaz kaçıran lastik gibi sinirimi saldım. Çok iyi geldi. Sevgilime de sonradan açıkladım meseleyi, güldü.

marieantonia dedi ki...

Ben daha ziyade daha kendim konuşma kıvamına gelemeden hoşnutsuzluğumun çakılması ve deşilmesi durumunda kontrolü kaybediyor, kendimi dışarıdan izleyen üçüncü kişi gibi oluyorum. Ne kadar kırıcı konuştuğuma, ağzımdan dökülen kelimelere inanamıyorum :P İçimde çok zekice pis laf sokan biri var, pek sevmem kendisini :)